środa, 23 grudnia 2015

Wesołych Świąt !







Kilka dni wcześniej ususzyłam plasterki jabłka i cytryny, które świetnie wyglądają jako dekoracja. Na dno słoika wsypałam grubą sól, a na niej stworzyłam kompozycję ze świeczką, suszonymi owocami, świerkiem, szyszkami, goździkami...


...dodałam też jedną małą złotą brokatową bombkę,  a całość na zewnątrz oprószyłam lekko sztucznym śniegiem. 





Nie wiem czy jutro będę miała czas tu zajrzeć, dlatego już dzisiaj życzę Wam, aby nadchodzące Święta były zdrowe, spędzone w gronie rodziny i przyjaciół, bądźcie szczęśliwi, nie tylko w ciągu najbliższych kilku dni. Buziaki :* 

8 komentarzy:

  1. Piękny i pomysłowy lampionik :-))) Wszelkiej pomyślności na i po świętach życzę oraz wielu inspiracji i czasu do tworzenia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampion rewelacja! Cudny efekt w nocy.Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci Wesołych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i efektowny:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ozdoba :)
    Wspaniałych, ciepłych, niezapomnianych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Sama kilka zrobiłam na świeta! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń