sobota, 30 stycznia 2016

Album Mikołaja i rok bloga !

Album jest prezentem z okazji narodzin. Ma w środku 30 białych grubych kart na wklejane zdjęcia.










A dla tych, którzy śledzą mojego bloga...dziś mija rok odkąd go założyłam ! Niesamowicie szybko ten czas minął. Nie spodziewałam się tak dobrego odbioru mojej twórczości ze strony innych i tak wielu miłych słów :) Myślę, że to była dobra decyzja, bo dzięki temu jestem trochę lepsza w tym co robię, wiele się dowiedziałam na temat scrapbookingu, a przede wszystkim mam dużo więcej okazji niż wcześniej do tego, żeby tworzyć :) Dziękuję wszystkim, którym chce się tu zaglądać i zostawić miłe słowo :) 

4 komentarze:

  1. Kochana albumik wspaniale się prezentuje. Bardzo podoba mi się dobór kolorystyki : ) błękit i brąz są idealnym połączeniem elegancji i chłopięcego kolorku.
    Gratulacje roczka : ) Twórz dalej, pięknie Ci to wychodzi. Statystyki nie są najważniejsze lecz sam fakt tworzenia. Życzę ci kolejnych lat blogowania ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny ten album, będzie kiedyś wspaniałą pamiątką :)
    Gratuluję roku w blogowym świecie i życzę kolejnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje rocznicy. Albumik jest piękny ! Wspaniałe połączenie kolorów i motywów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Album jest cudowny!!! Uwielbiam tę kolorystykę:) Serdecznie gratuluję Ci rocznicy!:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń